{جزئیاتی درباره سفر به تایلند<br />{جزئياتي درباره سفر به تايلند
نوشته شده توسط : الهام گرمه ای

جزئیاتی درباره سفر به تایلند
مقررات بسیار سخت گیرانه ای در خصوص سیگار
سفر به تایلند به دلیل دارا بودن جاذبه های طبیعی و گردشگری مثل دریا ، کوهستان ، جنگل و وجود امنیت ، فرهنگ بسیار غنی و کهن و همچنین پایین بودن مخارج زندگی و تنوع غذاهای لذیذ و سالم بسیار لذت بخش و خاطره انگیز است.بهتره هشدارها و توصيه هاي لازم سفارت جمهوری اسلامی ایران به هموطناني که جهت مسافرت عازم تايلند هستند را نیز بخوانید و مواظب باشید که بیما نشید.
همه چیز درباره تایلند از آب و هوا تایلند گرفته تا جغرافیای تایلند، غذاهای تایلند و هر چیزی که میخواهید درباره تایلند بدانید.


1-دین مردم تایلند
مذهب در زندگی مردم تایلند نقش بسیاری دارد مذهب اصلی تایلند بودایی Buddhism است و بیش از ۹۰ درصد مردم آن پیرو مکتب تراودا Theravada هستند بودا Buddha حدود پنج قرن پیش از میلاد در هندوستان می زیست و بوداییان پیروان آموزه های معنوی وی هستند
واحد پول تایلند بات از اواخر قرن ۱۹ تاکنون واحد پول تایلند بوده است و هر بات به صد ستنگ تقسیم می شود
5 آب و هوای تایلند به دلیل نزدیکی تایلند به دریا بیشتر مواقع آب و هوا تایلند معتدل است بهترین فصل برای سفر به تایلند از نظر کم بودن گرما و باران در تایلند و برای سفر به بانکوک بین ماه های نوامبر تا فوریه و در فصل سرماست دمای هوا تایلند در این فصل روزها ۲۸ درجه سانتیگراد و شب ها ۱۲ درجه سانتیگراد است و هوا کم ترین رطوبت را دارد فصل گرما در تایلند از آوریل که گرمترین ماه آن است و جشن آب در تایلند نیز به همین دلیل در نیمه این ماه برگزار می شود 6 سفر به شهرهای تایلند

بطور کلی تایلند از نظر تفریحی کشوری بسیار غنی است. دیدنی های تایلند،مراکز خرید تایلند ،هتل های تایلند و مراکز تفریحی تایلند برای گذران اوقات فراغت بسیار عالی هستند..بانکوک پایتخت تایلند است و اکثر توریست ها مایلند به این شهر سفر کنند،با این وجود شهر های توریستی زیادی در تایلند وجود دارد . شما میتوانید شهر ها و جزیره های دیگری از این کشور رو هم انتخاب کنید به طور مثال میتونید بانکوک رو با پاتایا و یا پوکت یا سامویی ترکیب کنید . یا هر کدم از شهر ها به تنهایی انتخاب کنید.البته به سفر شما هم بستگی داره.اگه دارید برای خرید میرید بهتره به بانکوک برید.اگه برای تفریح میرید پوکت و پاتایا بهترین گزینه ها هستن. اگه هم خرید و هم تفریح بهتره اول تفریح کنید و بعد برای خرید به بانکوک برگردید.
اینجا یه سری اطلاعات بهتون راجع به شهر های تایلند میدم که انتخاب براتون راحتر بشه
تور,تور تایلند ,تورها,بانکوک,پاتایا,پوکت
بانکوک را میتوان شهری با کیفیت بالا دانست. کیفیت هتل های بانکوک ، خیابانهای بانکوک، مراکز خرید بانکوک، حمل و نقل عمومی و... قابل قبول است اما مراکز تفریحی بانکوک و دیدنی های بانکوک در مقایسه با پاتایا و پوکت ضعیف تر است . بانکوک با تعداد بسیار زیاد مراکز خرید و فروشگاه ها محل مناسبی برای خرید بشمار میرود . ترافیک از مهمترین مشکلات این کلان شهر است .

شهر ساحلی و بزرگ پاتایا با شهرت و محبوبیت جهانی است ، پاتایا را میتوان بهترین و ارزان ترین گزینه برای تفریح دانست ، این تصور که پاتایا برای خانواده گزینه مناسبی نیست کاملا اشتباه است چرا که تنوع تفریحات پاتایا و مکان های دیدنی پاتایا برای هر نوع سلیقه ای جالب و پر هیجان خواهد بود .

پوکت جزیره ای بسیار زیبا ، بزرگ با سواحل متعدد و تفریحات پوکت فوق العاده جالب است اما سفر به پوکت بدلیل استفاده از 2 پرواز ( تهران - بانکوک و بانکوک - پوکت) و یا پروازهای عربی بسیار گران قیمت ، تورها و هتل های پوکت نسبتا گرانتر از بانکوک و پاتایا نیاز به بودجه بیشتری دارد.


اینکه هزینه های سفر به تایلند در چه حدودیه اینجا توضیح دادیم

در رابطه با هزینه های باید بگیم که هزینه بلیط هواپیما و ویزا تایلند در مواقع عادی از 1500000 هزار تومان شروع میشه به بالا که یه عوازض خروج از کشور هم روش میاد.



هزینه غذا در تایلند در رستوران ها از دو دلار شروع میشه به بالا ،تنوع غذایی و بخصوص میوه ای زیادی دارند مواظب غذا خوردنتون باشید. چون به غذاهای اونا عادت نداریم و بیشترشونم نمیخوریم بهتره با بردن کنسرو از اینجا یا پیدا کردن رستوران های ایرانی خوب سلامتتون رو حفظ منید.

یک تور تایلند خوب برای سفر به تایلند

چیزایی که برای یک تور خوب تایلند لازمه اینه که راجع به چیزایی که میخوایم درست تحقیق کنیم.



توی یه سفر برای بعضیا نوع پرواز برای خیلیا مهمه واسه همین باید این مد نظرتون باشه اگه خودتون هتل خاصی مد نظرتون هست راجع به اون تحقیق کنید و اگه آژانس هتلی رو پیشنهاد داد اون رو تو اینترنت چک کنید و بعد تصمیم بگیرید
فقط به این فکر نکنید که تورتون ارزون دربیاد مطمئنا میدونید که به اندازه پولی که خرج میکنید خدمات دریافت میکنید و اگه میخواید سفر خوبی رو تجربه کنید فقط به فکر ارزانترین تورهای تایلند نباشید.





:: برچسب‌ها: تور,تور تایلند ,تورها,بانکوک,پاتایا,پوکت ,
:: بازدید از این مطلب : 933
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: